…Ευφυής ερμηνευτής, με σαφή κινησιολογία, αντίληψη του ιστορικού ύφους και υγιές αισθητήριο δραματικών μεγεθών, ο Συμεωνίδης διαπλάθει αναγνώσεις που δεν βιάζουν, αλλά, αντίθετα, αφουγκράζονται τον εσωτερικό σφυγμό της μουσικής... (Ελευθεροτυπία, 7/2/07)

 

 

 

Ιδιαίτερα ευχάριστα εξέπληξε το κοινό η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών (ΚΟΑ) κατά τη συναυλία της 7ης Νοεμβρίου στην Αίθουσα Φίλων της Μουσικής: Υπό τη διεύθυνση του Βλαδίμηρου Συμεωνίδη η ορχήστρα απέδωσε την 6η Συμφωνία, «Τραγική», του Γκούσταφ Μάλερ με τρόπο που επιβεβαιώνει τις δυνατότητές της.(Καθημερινή, 15-11-09)

 

 

Δεν χωρά αμφιβολία, ότι κατά τα τελευταία χρόνια που έχει αναλάβει την καθοδήγηση της Εθνικής Συμφωνικής Ορχήστρας της ΕΡΤ ο Βλαδίμηρος Συμεωνίδης, οι επιδόσεις της είναι από ένα επίπεδο και πάνω. Οπως φάνηκε για μία ακόμα φορά στις 5 Απριλίου στην Αίθουσα Φίλων της Μουσικής, παρά τις όποιες αδυναμίες, πρόκειται για ένα σύνολο ισορροπημένο, του οποίου η εξέλιξη είναι γρήγορη και ικανοποιητική, ιδιαίτερα αν αναλογιστεί κανείς ότι μόλις πριν από λίγα χρόνια βγήκε από λήθαργο πολλών ετών. ..(Καθημερινή, 27-04-2008)

 

 

 

...υπό την καθοδήγηση του Μακεδόνα αρχιμουσικού, το ορχηστρικό σύνολο της ΕΡΤ συνεχίζει να βελτιώνεται ανακτώντας -αν όχι αποκτώντας για πρώτη φορά-βασικές ποιότητες, όπως η ομοιογένεια και η εσωτερική ισορροπία δυναμικής του συμφωνικού ήχου.

(Ελευθεροτυπία ,5/3/08)

 

 

Η Εθνική Συμφωνική Ορχήστρα της ΕΡΤ έδωσε στο Μέγαρο Μουσικής την πρώτη της συναυλία της νέας περιόδου εκπλήσσοντας με το υψηλότατο επίπεδο των αναγνώσεών της υπό τον καλλιτεχνικό διευθυντή της, αρχιμουσικό Βλαδίμηρο Συμεωνίδη.(Ελευθεροτυπία 27-10-2009)

 

 

Ευχάριστη ήταν η επιστροφή του Βλαδίμηρου Συμεωνίδη στο προσκήνιο, έστω και για μία μόνο συναυλία, στις 11 Δεκεμβρίου, στην αίθουσα «Χρήστος Λαμπράκης». Η δουλειά του με την Εθνική Συμφωνική Ορχήστρα της ΕΡΤ κατά την πενταετία 2006 - 2011 είχε αποδώσει καρπούς και είναι κρίμα που δεν βρήκε την αρμόζουσα συνέχεια: η αθηναϊκή μουσική ζωή στερήθηκε έναν αξιόλογο αρχιμουσικό και η ορχήστρα της ΕΡΤ χάθηκε πάλι από τον ορίζοντα...(Καθημερινή, 5/1/2013)